2008. december 5., péntek

újabb hajnali randi

 Ismét egy nyugtalan éjszaka, sikerült eddig kb. három órát aludnom, most éppen P horkolása űzött el a hálószobánkból. A probléma csak annyi, hogy mire én áthurcolkodok a kis szobába a paplan-párna-kispárna-szopipárna-willy kacsám és egy üveg víz kíséretében, megágyazok a hiperszuper, vadiúj kanapén, addigra tökéletesen felébredek és kimegy az álom a szememből. Grrrr..... Még jó, hogy van internet, mert nézhetném tényleg a bécsi villamost, ahogy megy körbe-körbe a városban. :))


Asszem megnézem a tv2 videóit, ilyenkor pörög a net, nem kell percekig várnom, mire betölti a műsort és nem szakítja meg ezerszer. Most az egyszer nem érdekelt az sem, hogy hajnal 4 óra van, az asztalon találtam csokit is, nesze neked önmegtartóztatás, most megérdemlem!!!!! Finom málnás töltött, ha már kukorékolok, legalább valami jó is legyen a dologban. :)


Úgy láttam, hogy a linkgaléria nem müxik, remélem hogy reggelre megjavul, különben megint írok a gépháznak, bár még az archivum sem a régi már hetek óta... valamit fejleszthetnek nagyon, mert mindig van valami. Néha azért bosszantó, reméem, hogy nem tűnnek el az irományaink az éterben, mert az szomorú lenne.


Kiváncsi lennék azért, hogy vajon rajtam kívül mennyi ember van most fent és keresi ugyanígy az elfoglaltságot az interneten, mert éppen nem tud aludni. Tuti, nem vagyok egyedül.... Jó lenne pár rokonlelket találni, elszórakoznánk reggelig is. Áprilisig még hosszú az idő, lesz még pár nyugtalan éjszakám szerintem. De ma éjjel okosabb leszek, nem csukom be a kanapét reggel, és lehet hogy eleve itt fogok megágyazni, hogy legalább egy éjszakát végre átaludhassak már!! :))


Aludjatok jól, álmodjatok szépeket, én örzöm az álmotokat!!! :)))

2 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Gratulálok a babához!!!
    Én is fent vagyok ilyenkor, igaz itt New Yorkban ez nem olyan késő. ;)
    M.

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    köszi a gratulációt, erősítjük a fiús tábort, úgy néz ki. :))
    Szoktalak olvasgatni, szépen berendezkedtetek New Yorkban! Gyerkőcöknek hogy tetszik, jól elvannak?
    Sok puszi

    VálaszTörlés