2008. december 3., szerda

készülődés

Ma mindenki készülődik valahova,ez egy ilyen nap, úgy vettem észre. :)) A húgomék készülődnek Bécsbe, jövő kedden érkeznek, jönnek pár napra karácsonyi feelinggel feltöltődni, drága, de annál szörnyűbb puncsokat kóstolni és shoppingolni. :))) Anyáék készülődnek majd jövő hétvégére Bécsbe, melegváltás lesz, hugomék haza, anyáék ide.... feltéve, ha a házfelújítás hagyja őket lelépni pár napra, mert nagy munkába kezdtek, mióta kiröppent a két leánykájuk, átépítik a nagy házat úgy, hogy kettőjüknek barátságos kis fészkük legyen. :)) Most éppen a festő, köműves mindennapos vendég náluk, talán karácsonyra rend lesz.


P az előbb ment el, Jerry Lee Lewis koncertre megy a barátjával, valószínűleg Jerry Lee most van utoljára Bécsben, igy a fiúk VIP jegyet rendeltek, ha már koncert, akkor adják meg a módját, hogy utoljára még megnézzék imádatuk tárgyát. :)) P-nek Jerry Lee Lewis, Johnny Cash a mindene, persze most már csak én és Kicsi Bohne után. :))) Igazi rockabilly pasi, szerintem nincs olyan cd és dvd, ami nem lenne meg nekünk, a bakelit lemezekről nem is beszélve. :))) Már egész nap izgult, mint egy gyerek, de most végre elindulhatott, szinte repült lefelé a lépcsőn. :)))


Én a jövő pénteki organscreeningre készülődök lélekben, ami Magyarországon a naaaagy szervi ultrahangnak felel meg, kicsit izgulok is miatta, hogy minden rendben legyen. Az egyik ismerősöm is áprilisra várja a babáját, úgy néz ki, hogy náluk is kisfiú lesz a befutó, de nagyon féltek az elején, mert tavaly ilyen körül sajnos elveszítettek egy babát már és ezért még óvatosabban, félve vártak minden vizsgálatot. Ők múlt héten voltak a szervi ultrahangon, ahol találtak két cisztát a babában és megállapították, hogy sok a magzatvize a csajszinak, ezért mennie kell majd újra Pestre, ahol a magzatvízből vesznek mintát, hogy megnézzék, minden rendben van e. Utánaolvasgattam a neten, elvileg nem irják, hogy nagyobb gond lehet ez miatt, de megértem őket, hogy megijedtek ismét. Nyugtattam őket, hogy ne gondoljanak semmi rosszra stb, de azt hiszem, hogy a helyükben én is totál be lennék tojva, ezt máshogy nem lehet átélni. :(( Úgyhogy most izgulok kicsit én is, hogy minden rendben legyen jövő pénteken, jó lenne már a hátunk mögött tudni ezt a vizsgálatot is. Az az egy vigasztal kicsit, hogy múlt kedden Sopronban a 4 dimenzióson egész jól átnézte a babát a doki és a lelet aljára azt irta, hogy "durva elváltozást nem észlelt", ez már egy kő volt a szívünkről, ami leeshetett...


Egyébként egy barátnőm azt mondta - mikor elmeséltem neki, hogy babát várunk és mondtam, hogy az első tizenkét hétben nagyon féltem, hogy minden rendben legyen, -  hogy elárulja, hogy attól a perctől kezdve, hogy pozitiv lett a terhességi teszt, nem csak tizenkét hétig fogok izgulni, félni, hanem a gyermekem örök életéig.... mert mindig lesz valami, ami miatt aggódok majd, féltem, izgulok. És ez tényleg így van.... először a kritikus tizenkét hét, utána a nyaki redő vizsgálat, utána a szervi ultrahang, utána a többi hátralévő idő, aztán a szülés, utána, hogy nem beteg e, lélegzik e vajon, miért nem akar enni, aludni stb... aztán ha nagyobb lesz, majd akkor is találunk egy-egy okot, ami miatt a frászt fogjuk kapni néha az aggodalomtól.... de hát ez az anyák sorsa, tényleg igaz, hogy amikor a kezedben tartod az első zebrás tesztet, onnantól kezdve elkezdődik valami új, amit úgy hívnak, hogy ANYASÁG.....

2 megjegyzés:

  1. És milyen igaza van a barátnődnek.Az ember attól kezdve aggódik,hogy megfogannak.
    Na meg az a mondás is igaz(sosem hittem el:)),hogy kis gyerek kis gond-nagy gyerek nagy gond.
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Forgószél, én abban reménykedek, hogy a kis gondokkal megedződünk a nagy gondokhoz... :)) Bár Te már biztos tudnál mit mesélni azokról is... ;) :) szép estét Nektek!

    VálaszTörlés