2008. december 9., kedd

melyiket próbáljam? :)

 Azt hiszem, kezdésnek a mézes tejet próbálom, ha már annyira rákattantam most a tejre az utobbi időben. :) Meleg, nyugtató fürdőt talán most kihagyom és a macskagyökér és társai teák sem igazán kivitelezhetőek ma éjjel, de tej még van itthon. :))) Babazene izzitva, szoba besötétítve, nyugalom előkészítve, alvás indulhat....


Ja, ma beszereztem egy tiz méteres kábelt a laptophoz, amivel látogatók esetén is tudok netezni a laptoppal, mégpedig úgy, hogy a kisszobából, ahol a vendégek alszanak kivezetem a netet a nappaliba és ha újra kukorékolni támadna kedvem, akkor újra el tudom magam foglalni egy darabig. :)))


De inkább abban reménykedek, hogy az elkövetkezendő napokban nagyon jóóóóókat fogok aludni és nem lesz szükségem a tíz méteres kábelre. :))


Szép álmokat!!!

2 megjegyzés:

  1. Annyira örültem volna,ha csalódok, és nem találok itt éjszakai esszét,mert édesen alukálsz helyette!:( Össze kellene hangolni a biológai óráinkat, én fél 1-ig bírom általában:)

    VálaszTörlés
  2. Én fél 1 körül megyek aludni, úgyhogy valakinek változtatnia kell, ha randizni akarunk iccaka. :)

    VálaszTörlés